View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
robert18 Discus Passion
Joined: 02 Mar 2008 Posts: 123 Location: Satu Mare
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 4:40 pm Post subject: probleme laptop |
|
|
Buna tuturor, apelez la voi cu o alta problema
Am luat de la real un laptop (toshiba a300-ijh)acum un an , si problema e ca un difuzor nu functioneaza cum trebuie, adica nu porneste tot timpul numai daca umblu la volum(nu la cel din so ci la acea rotita de pe laptop).
As vrea sa o trimit in service dar nu stiu daca e o idee buna , mie frica sa nu faca cu el (sa schimbe ceva , sa il zgarie etc).
Service-ul il au la scop computers bucuresti,(trebuie sal trimita de la satu mare prin curier rapid)stiti ceva de firma asta?
In cazul in care ma hotarasc sa il trimit,ce ziceti cum sa procedez?
Multumesc anticipat! |
|
Back to top |
|
|
tase.razvan Discus Passion
Joined: 31 May 2009 Posts: 310 Location: Bucuresti Giurgiului
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 6:44 pm Post subject: |
|
|
Din intamplare lucrez la un magazin de retail dintr-o mare companie din bucuresti si in tara!
Cei de la Scop sunt de treaba
Daca erai din Bucuresti il lasai la mine si il trimiteam eu mai departe
In legatura cu firma de curierat nu ai nic o treaba cu ea...coletul sa fie impachetat cat mai corespunzator
dar sa-ti mai spun un lucru pe care chiar nu-l stiai
Toshiba este primul brand de pe piata nostra in domeniul It. care iti ofera posibilitatea unei garantii : ''NO MATTER WHAT GUARANTEE''
In care intra 5 avantaje importante printre care acopera garantia ta din start _________________ -->KlicK Pentru Albumul Cu Discusii Mei<--
_________________
Contact : 0762 / 932 /932 Mail : tase.razvan@yahoo.com |
|
Back to top |
|
|
robert18 Discus Passion
Joined: 02 Mar 2008 Posts: 123 Location: Satu Mare
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 9:52 pm Post subject: |
|
|
Razvan iti multumesc de raspuns, idea este ca anul trecut inca nu era garantia asta ''NO MATTER WHAT GUARANTEE' , sau intru si eu in aceasta garantie?
Saptamana asta il impachetez si il duc la real , sper sa nu am probleme cu ei. |
|
Back to top |
|
|
tase.razvan Discus Passion
Joined: 31 May 2009 Posts: 310 Location: Bucuresti Giurgiului
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 8:04 am Post subject: |
|
|
Astazi pe dupa masa iti voi trimite un mesaj cu un numar de telefon,suni si faci o intrebare
La scop singura problema : til tine in jur de 15zile lucratoare si daca nu au ''piesa''in stoc v-a trebui sa o comande si iarasi dureaza ceva
Inca ceva : vorbeste cu baietii de la magazinul de unde l-ai cumparat(x) sa-l trimita cat mai repede posibil eventual trimite-l chiar tu la scop prin curierul ageat de catre ei,cu plata la destinatie si valoarea declarata trecuta pe awb,dar cel mai bine suna la scop si intreaba-i daca il poti trimite tu personal,ideea e ca cei din magazinul( x ) daca au si alte taskuri pe cap sa nu uite de el si sa-l trimita cand isi amintesc ,mai stau si pe la ei prin magazin ,mai sta si prin service,iar timpul trece _________________ -->KlicK Pentru Albumul Cu Discusii Mei<--
_________________
Contact : 0762 / 932 /932 Mail : tase.razvan@yahoo.com |
|
Back to top |
|
|
robert18 Discus Passion
Joined: 02 Mar 2008 Posts: 123 Location: Satu Mare
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 11:28 am Post subject: |
|
|
Am vorbit cu cei de la scop, il pot trimite si eu.
O alta chestie, eu voi mentiona ca acel difuzor nu functioneaza cum trebuie dar daca la ei va merge si nu va face cum a facut la mine , ce se intampla?
In baza legii 449 din 2003, in service poate sta maxim 15 zile.
O intrebare legata de ambalare:este de ajuns daca il pun in cutia in care a venit?bateria o las in leptop sau nu?
Magazinul (x) este real |
|
Back to top |
|
|
tase.razvan Discus Passion
Joined: 31 May 2009 Posts: 310 Location: Bucuresti Giurgiului
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 1:46 pm Post subject: |
|
|
Vezi tomai daia ti-am zis sa vorbesti direct cu ei ,asa intre tine si scop era magazinul care cine stei cum cand si in ce fel il trimiteau !
Pe awb sa mentionezi cu plata la destinatie
Pe langa cutia NB in care el v-a trebui impachetat corespunzator adica in pexuri,trebui sa-i dai cel putin o folie la cutie ori hartie alba
Ca si accesorii trimite-l cu,dar cand il primesti verifica daca le ai pe toate in regula,apoi semnezi pentru el ,chiar daca curierul poate sa nu fie de acord il pui sa astepte putin _________________ -->KlicK Pentru Albumul Cu Discusii Mei<--
_________________
Contact : 0762 / 932 /932 Mail : tase.razvan@yahoo.com |
|
Back to top |
|
|
robert18 Discus Passion
Joined: 02 Mar 2008 Posts: 123 Location: Satu Mare
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 1:50 pm Post subject: |
|
|
Asa voi face:D
Daca nu se manifesta difuzorul la ei ca si la mine , risc sa il primesc inapoi fara sa fi facut ceva la el? |
|
Back to top |
|
|
tase.razvan Discus Passion
Joined: 31 May 2009 Posts: 310 Location: Bucuresti Giurgiului
|
|
Back to top |
|
|
robert18 Discus Passion
Joined: 02 Mar 2008 Posts: 123 Location: Satu Mare
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 3:25 pm Post subject: |
|
|
Parca vad ca o sa am noroc si la ei va functiona din prima.Factura, cert de garantie si chitanta le trimit in original?
Ce zici ce sa fac, sa astept pana ce se strica cu totul? |
|
Back to top |
|
|
tase.razvan Discus Passion
Joined: 31 May 2009 Posts: 310 Location: Bucuresti Giurgiului
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 4:30 pm Post subject: |
|
|
Fa-le o copie cel mai indicat si daca ai drum de unde le-ai cumparat sa-ti puna o stampila pe ele conform cu originalul apoi sa se semneze
Toate Bune si Succes _________________ -->KlicK Pentru Albumul Cu Discusii Mei<--
_________________
Contact : 0762 / 932 /932 Mail : tase.razvan@yahoo.com |
|
Back to top |
|
|
|